Klientų patirties išlaikymo ir gerinimo plano kūrimas ir vystymas organizacijoje

Efektyvus klientų patirties valdymas – kaip užtikrinti, kad klientų patirtis būtų nuolat gerinama? Kokie veiksniai lemia ilgalaikį klientų pasitenkinimą?
Kviečiame LAQM narius kovo 20 d. į online susitikimą, kuriame Rūta Jasilionienė "Vilniaus šilumos tinklai"Klientų komandos vadovė pasidalins savo patirtimi ir įžvalgomis apie:
✅Kokie pagrindiniai veiksniai įtakoja klientų patirties išlaikymo ir gerinimo plano organizacijoje vystymą?
✅Kaip matuojamas klientų pasitenkinimas ir gaunamas grįžtamasis ryšys?
✅Kokios priemonės ir veiksmai gali būti taikomi aptarnavimo kokybės gerinimui ir problemų sprendimui?
✅Kaip organizacija turimą klientų patirties išlaikymo ir gerinimo planą įgyvendina ir kas yra šio plano ir tikslo šeimininkas?
Pranešėja:
Rūta Jasiulionienė - AB "Vilniaus šilumos tinklai" Klientų komandos vadovė.
Renginio data: 2025 m. kovo 20 d.
Laikas: 14:00 - 15:30
Renginys vyks online formatu. Prieš renginį dalyviams bus išsiųsta prisijungimo nuoroda.
Renginys skirtas tik LAQM nariams.