KVIETIMAS Į VISUOTINĮ LAQM NARIŲ SUSIRINKIMĄ
Gerbiami Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacijos nariai,
Gerbiami Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacijos nariai,
Kokios tendencijos matomos darbuotojų motyvacijoje?
Kaip šios tendencijos keičia organizacijų požiūrį į darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją?
"Thermo Fisher Scientific Inc." yra pasaulinė lyderė, siūlanti produktus ir paslaugas mokslui. Metinės kompanijos pajamos siekia 40 mlrd. JAV dolerių. Bendrovės globali komanda, kurią sudaro daugiau kaip 120 000 darbuotojų, yra lyderė inovatyvių tyrimų technologijų ir farmacijos paslaugų srityse, galinti didžiuotis tokiais prekės ženklais kaip...
AB "Oro navigacija" yra sertifikuota Europos oro navigacijos paslaugų teikėja, kuri teikia oro eismo valdymo, ryšių, navigacijos ir stebėjimo bei oro navigacijos informacijos paslaugas visoje Lietuvos oro erdvėje. Bendrovė užtikrina nuolatinę Aeronautikos gelbėjimo koordinacinio centro veiklą, paieškos ir gelbėjimo darbų, įvykus orlaivio avarijai,...
Pokyčių valdymas – vienas esminių veiksnių šiandieniniame versle, kuris padeda organizacijoms sklandžiai pereiti per įvairius transformacijų etapus.
Kviečiame LAQM narius balandžio 3 d. į online susitikimą su Gintaute Pieslekaite, "Ignitis grupė" Procesų valdymo vadove, kurio metu aptarsime šias temas:
Kviečiame LAQM narius į vebinarą "TWI metodika: kaip išmokyti greičiau ir klysti mažiau", kuriame kalbėsime:
- Kas yra TWI? Sužinosite, kodėl ši metodika laikoma vienu iš efektyviausių būdų greitai ir aiškiai perduoti žinias;
- Standartinis darbas – kasdienio proceso pagrindas. Kaip užtikrinti, kad darbuotojai dirbtų efektyviai ir kokybiškai?
- Realūs...
Kviečiame į atvirą vebinarą "Perspektyvos ir pokyčiai Pasaulinės maisto saugos iniciatyvos (GFSI) kontekste", kuriame aptarsime:
Kviečiame LAQM narius kovo 25 d. į susitikimą tema "Organizacinės kultūros formavimas: nuo teorijos prie praktikos".
Efektyvus klientų patirties valdymas – kaip užtikrinti, kad klientų patirtis būtų nuolat gerinama? Kokie veiksniai lemia ilgalaikį klientų pasitenkinimą?